Naszym CELEM jest BEZPIECZNY GABINET – w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pacjentów oraz personelu.
Podjęte DZIAŁANIA koncentrują się w dwóch obszarach.
1. RECEPCJA – strefa „brudna”
Każdego dnia nasze recepcjonistki dzwonią do umówionych pacjentów. Przeprowadzają z Państwem wywiad epidemiologiczny w kierunku COVID-19 – jeśli jest ujemny, potwierdzają wizytę w gabinecie.
Prosimy o przybycie do gabinetu w maseczce, bez osoby towarzyszącej i o wyznaczonej porze.
Na miejscu, pacjentom zapewniliśmy środki do dezynfekcji – w poczekalni i w toalecie. Otrzymują Państwo od nas parę jednorazowych rękawiczek i są proszeni o wypełnienie ankiety. Mierzona jest także Państwu temperatura.
Recepcja chroniona jest obudową z pleksi, pracownicy wyposażeni są w maseczki jednorazowe, dezynfekują regularnie klamki i blat recepcji.
Ograniczyliśmy liczbę miejsc siedzących, o czym informują naklejki na podłodze.
Wydłużyliśmy czas trwania wizyt, zyskując tym samym czas na ewentualną dodatkową dezynfekcję potencjalnie zabrudzonych powierzchni.
2. GABINETY – strefa „czysta”
W czasie pandemii, lekarze nie witają się z pacjentem przez podanie dłoni.
Nasi lekarze przyjmują Państwa wyposażeni w dodatkowe fartuchy, maski, w razie wykonywania zabiegów – także w przyłbice. Zabiegi wykonywane są z użyciem narzędzi sterylizowanych w autoklawie lub jednorazowych.
Gabinety wyposażone są w lampy wiruso- i bakteriobójcze UVC, środki do dezynfekcji, mydło, ręczniki papierowe, oddzielne kosze na odpady medyczne i pozostałe, a na kozetkach znajdują się jednorazowe podkłady.
Klawiatura i myszka zabezpieczone są folią, codziennie zmienianą, a dodatkowo także, w ciągu dnia, są dezynfekowane – podobnie jak blaty.
- Minimalizujemy ryzyko zakażenia.
- Dbamy o zdrowie Państwa i naszego personelu.
- Jesteśmy gotowi na przyjmowanie pacjentów w warunkach maksymalnej dbałości o Państwa – i nasze – bezpieczeństwo.